S láskou deťom

Bratislava uvíta prvý veľký predajný event dizajnových značiek pre deti, ktorý sa bude konať 24. – 26. marca 2017 v Starej tržnici.

KRÁSA ZACHRÁNI SVET
Viac ako 50 značiek zo Slovenska a Čiech bude súčasťou prvého ročníka predajného eventu kid., ktorý prinesie značky z oblastí oblečenia, doplnkov, hračiek, knižiek, nábytku, dekoru, kozmetiky pre deti vo veku 0-12 rokov.

Prvý ročník sa zameriava najmä na pôvodné slovenské a české značky, lokálne obchody a online shopy s ponukou zahraničných dizajnových značiek. Okrem týchto  sa návštevníkom predstaví aj ikonická francúzska značka Petit Bateau, ktorá sa na Slovensku odprezentuje po prvýkrát.

„Veríme, že s čím deti vyrastajú, s čím sa hrajú, čo čítajú, nosia, na čo sa pozerajú, ovplyvňuje ich vnímanie sveta a estetiky ako takej.“, hovorí Marika Beňadik Majorová, jedna zo zakladateliek podujatia.

Kid. vznikol spojením 5 mám, ktoré okrem značných manažérskych skúseností spája aj láska k dizajnu. Chceme priniesť výber toho najlepšieho, čo sa pre deti robí a spojiť na jednom mieste predajcov, ktorí kladú vysoké nároky na kvalitu a dizajn. Spojili sme svoje sily pre tri dni plné krásna,“ dodáva Katarína Morávková, ktorá má na starosti predajcov.

DIZAJNÉRI DEŤOM
Detstvo je obdobie, kedy sa najviac rozvíjame a vnímame svet, estetiku nevynímajúc. Inšpirovať ku vnímaniu krásna vôbec po prvýkrát budú aj prestížni slovenskí módni návrhári. Martin Hrča, Lenka Sršňová, Michaela Bednárová predstavia verejnosti svoje limitované edície určené výhradne deťom. Z Paríža pricestuje aj slovenská dizajnérka doplnkov z hodvábnych kravát, Zuzana Mikytová. V spoločnom „petit couture výstavnom priestore“ sa môžete tešiť na oblečenie, topánky, čelenky, legíny, či dizajnové ruksaky pre najmenších.

POĎME SA ZABAVIŤ
Kid. shop up nebude iba o nakupovaní, okrem 3 predajných dní budú pre návštevníkov a deti pripravené celodenné zážitky, služby, oddych a aktivity rôzneho druhu. „Na svoje si prídu otcovia aj deti, ktorých čaká kvalitný sprievodný program, ako napr.: workshopy kreslenia so SNG, workshop s Lenkou Sršňovou, talkshow Kristíny Farkašovej, detská škola varenia s Jemine, divadielko a koncert Uspávanky. Skrátka všetko preto, aby mala mama čo najviac pokoja na nakupovanie,“ dodávajú Katka Hulíková a Katka Rohaľová, ktoré majú v réžii aj sprievodný program. Pre návštevníkov bude samozrejme k dispozícii aj chill out zóna/kaviareň, parking pre kočíky a kútik na kojenie a prebaľovanie.

TRI SUDIČKY
Kid. shop up je prvým podujatím svojho druhu na Slovensku. S hrdosťou môžeme oznámiť, že túto novú udalosť podporia svojou prítomnosťou aj tri známe mamy, milovníčky dizajnu a ambsádorky projektu – Kristína Farkašová, Tamara Šimončíková Heribanová a Ivica Jusková.

„Vlastne celé moje detstvo bolo v tvare tvora tvorivého a keď sa vraciam do časov minulých, uvedomujem si, že sú to nielen vôňe, situácie, ale aj tie milé malé predmety, ktoré sú akoby kotvami v prístave mojich spomienok. Som šťastná, že som súčasťou a sklíčkom v kráse kaleidoskopu výnimočnej platformy pre deti a rodičov- kid. V dnešnom pretlaku možností považujem za zmysluplné a dôležité upriamiť pozornosť na kvalitné, poctivé a krásne,“ hovorí Tamara Šimončíková Heribanová o svojom rozhodnutí stať sa jednou z amasádoriek.

KID DESIGN AWARDS
Ambíciou organizátoriek je aj založiť tradíciu oceňovania dizajnu pre deti. „Cieľom je každoročne vyzdvihnúť najlepší dizajn a šíriť povedomie o kvalitných značkách medzi verejnosťou. Zároveň chceme motivovať našich vystavovateľov, spomedzi ktorých naša odborná porota vyberie víťazov v kategóriách Produkt, Kolekcia a Komunikačný design,“ hovorí o ocenení Milada Halová, posledná z organizátoriek podujatia. Vyhlásenie víťazov bude súčasťou sobotného programu.

 

Diskusia